Get.

Brukar du;
röka: nej
Gnälla: ehm, jag antar det ^^
skrika: ibland
sova: ja <3
ha ångest: ibland
skada dig själv med flit: beror på hur man definierar skada
vilja dö: nah
ta droger: kaffe?
klä dig i svart: aldrig helsvart
gå i kyrkan: Nej tack.
gå i skolan: ja
Ljuga: ibland, är kass på det dock
hata folk: ibland

Vem;
saknar du: massa folk som bor för långt bort
Kramade du sist: hm, någon av Johannorna ^^
Pratade du med sist: min pappa
skrek du åt sist: vet inte ^^
Sårade du sist: har ingen aning faktiskt
sårade dig sist: -censur-
Vill du bli galet full med: Hah, Jesper ^^
ringde du senast: Cecilia
Vackraste på jorden: Min häst måste jag nog säga

Har du;
för många vänner: kan man ha det? o.O
Färgat håret: oh yes
Brutit något i kroppen: nej
Sagt att jag älskar dig till någon i dag: haha, nej
varit kär: jah
rymt hemifrån: yup

Tror du;
att du kommer bli något: tror? vet inte, men jag hoppas i alla fall
På gud: nej
På tomten: nej
På troll: nej
På ett liv efter detta: kanske

Hur;

svarar du i hemtelefonen: jag hatar att svara i hemtelefonen
svarar du i mobiltelefonen: Olika.
Fördriver du tiden: olika
ofta bäddar du sängen: när det behövs
ofta städar du rummet: när det behövs och när jag orkar

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback