Cosas.

Jag och Mango utnyttjade biobiljetterna jag fick av Hamsterpaj och var och såg Burn after reading idag. Riktigt sjuk film, så himla typiskt bröderna Cohen att komma på en så vrickat story. Bra var den i alla fall :)

Mitt vardagliga mål just nu är att komma till skott och göra någonting varje dag. Behöver inte vara nån stor grej, bara jag känner att jag gjort något liksom. Igår bakade jag, idag var det bio, imorgon ska jag på jobbintervju i Vaxholm och på måndag ska jag fota sjön. Tisdag vet jag inte riktigt. På onsdag är det spanskaprov och jag kanske ska till London på torsdag.
Sen tänker jag se till att Rasmus kommer hit snart för jag längtar sjukt mycket efter honom just nu.

Kommentarer
Postat av: mango

Helt underbar film ju! :D

2008-12-02 @ 18:05:04

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback