There is no easy way down.

Jag hatar människor, jag hatar deras illusioner. Jag både hatar och är beroende av mina illusioner. Mitt liv är uppbyggt på dagdrömmeri och utan illusioner skulle jag inte klara mig en endaste sekund.
Jag dagdrömmer mig till sömns och när jag sover är allt jag vill ha en drömlös och lugn sömn, men de få gånger när jag väl somnar har jag de mest morbida drömmar och vaknar ofta med hög puls och huvudvärk.

Jag hatar människor, jag hatar djur. Jag hatar ansvar och livets jävla helvetes fittvillkor.
Så jävla rädd för att bli ensam blir jag nu lämnad igen, och jag kan inte göra ett jävla skit för att ändra på det.
Jag kan inte göra någonting alls för att rädda min bästa vän, och jag hatar universum.


Min värld faller samman och allt jag känner är hat. Hat och den där ångesten som får magen att kännas som ett svart hål.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det visst finns något du kan göra. Och om det finns något jag kan göra för att du ska må bättre gör jag det mer än gärna.

2008-10-10 @ 18:00:19
Postat av: Josefine

Skickligt av mig att tala om vem jag är också.

2008-10-10 @ 18:01:14
Postat av: Paula

Hei babygirl <3 Inte vara avgrundsdjupt deprimerad, träffa mig nån dag istället!

Postat av: Johannes

Låt mig få hålla om dig i en evighet.



Saknar dig mer än någonsin. TIllbringar större delen av höstlovet i Stockholm. Du är välkommen att höra av dig om du vill träffas en stund.

2008-10-13 @ 22:57:36

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback