España.

Okej. innan jag sager nagot annat:
FUCKING BASEMENT JAXX SKA TILL FUCKING WAY OUT WEST, OCH DET SKA FUCKING JAG OCKSA. antagligen.

Waaah vad fint.
Och sen totaldo pa klubben sen nar Rise Against spelar. Fint mos.
Och sen totaldo pa riktigt nar Bon Iver spelar. Wiih vad fint.

Jaja.
Jag ar i alla fall i spanien nu (som man kanske skulle kunna gissa av min kassa svenska och bristen pa prickar, jag har bara pratat engelska och spanska i en vecka), och allt ar lite totalcp kan man val saga.
Det ar en lang historia som jag inte orkar dra har men, lite kort kan man val saga att spanjorer ar aningen dumma i huvudet. Fittar till precis ALLTING.
Nu har jag i alla fall hittat nagon stans att bo tills vidare, forvisso med en askonstig kille fran Georgien som ar har och spelar med stadens basketlag, men det funkar hyfsat bra och jag har i alla fall ett rum och en sang att sova i, luckily.

Saknar min katt och Rasmus otroligt mycket, inte kul alls. Dessutom har det regnat hela helgen och varit skitkallt. Inte direkt vad man vantar sig av spanien, menmen. I've got plenty of time to get myself tanned.

Fridens salange.

Kommentarer
Postat av: Soph

Kom hem snart! >_<

2009-04-21 @ 19:17:03
Postat av: Soph

Kom hem snart! >_<

2009-04-21 @ 19:17:40

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback