Updates.

Sitter på skolans dator och slösurfar lite (på de sidor som inte är blockerade, like for example vår kära ansiktsbok). Kikade lite på Olivers blogg, och det fick mig verkligen att sakna Stockholm och alla nätterna fulla med storstadsljus och storstadsluft. Oavsett var jag är kommer jag alltid att sakna Stockholm, det har jag verkligen insett nu.
Saker och ting flyter på. Ångesten finns fortfarande kvar, men jag slipper i alla fall mina föräldrar och har tid till att försöka lösa det jag kan för mig själv. Vad jag ska göra inom den närmaste framtiden vet jag inte alls, försöker hålla blicken på sommar och festival och vänner i gräset och inte tänka så mycket på vad jag ska göra sen. Vet att allt det här kommer att ta tid att ordna upp, och det är en vetskap som är jobbig men nödvändig.
Saknaden kommer finnas kvar.
Förlåtelse kommer jag nog aldrig nå helt och hållet, men saker kan nog ordna sig ändå.

Vi får se.

Kommentarer
Postat av: C

Du har nog rätt, saker kommer ordna sig. Hoppas vi kan ta oss tid och göra något bra av det =)

2009-05-02 @ 23:07:49
Postat av: Teo

Tralala

2009-05-05 @ 22:54:00
Postat av: Anonym

Dessutom saknar jag dig galet mycket, loppfan. Let's hang out this summer, shall we?

2009-05-20 @ 17:16:52
Postat av: Johannes

Där skulle ju mitt namn vara också.

2009-05-20 @ 17:17:40

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback