where is my mind?

Och du tog mig under din vinge och du lär mig så otroligt mycket även om du
oavsiktligt sänker mig en hel del. Och du får mig att skratta och det är nåt med dig
och jag vet inte vad jag ska göra med dig.

Confusion.

Y vuelves, y sé que estoy inconcluso con tigo. No sé que
quieres o que piensas o que.. eres. Egentligen borde det inte
vara något som helst snack om saken, men jag ryser och
jag blundar och jag erkänner för mig själv att det var
skönt att höra det där och jag skakar på huvudet
och jag vet inte vad jag ska göra med dig.

Kommentarer
Postat av: ozkiss.

OMG! Super intressant blogg verkligen.

Me like nooot!! Vem är det som är pajas egentligen? Sitter och skriver små dikter om hur jobbigt och svårt allt är? Who gives a fuck egentligen?!

Postat av: Anonym

du är en meter över marken. det finns knappt något att lära.

2009-11-19 @ 14:04:26

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback